onsdag, juni 19, 2013

Ur askan, in i elden!

Ut med det gamla in med det nya! Pollifaxen har återuppstått, dock i nyare och mer konsumentmedvetet format. Har från denna stund tagit på mina 30åriga axlar att informera dig, kunsumenten, om huruvida det månne är värt att köpa till exempel en pryl, eller om den måhända ( som så många gånger) råkar vara för bra för att vara sann! Lite av principen att inte låta andra göra om samma misstag. Samtidig som jag hjärtligen bjuder er in, till att prova på det som med glans passerat mitt kritiskt granskande öga!

Känner peppet redan nu! Sassa brassa och så vidare! Är bra sugen på att prova på den där nya, senaste, superduperextratriplewhiteningpåförstaborstningen-tandkrämen. Hittade inga åsikter om den hos min vän google. Kanske blir kan den få äran att bli den första officiella på-provningen här i mitt Pollifaxiska bloggpalats! 

Med vänlig hälsning eder Pollifax!

Inga kommentarer: